Vyhledat
  • digiCHAIN

Co je to transformační přístup k nákupu?

Jak jsem již předeslal v předchozím článku - citron je již vyždímaný a další a další vyjednávání o ceně přináší už jen málo. Je potřeba změnit přístup k nákupu, například:


Nákup vozového parku - ceny produktů a služeb jste již v posledních letech jistě vyždímali jak se dalo. Outsourcing fleetu v mnoha případech náklady nesníží. Jediná cesta je zamyslet se nad celkovým konceptem nákupu vozidel:

  • kdo potřebuje služební vozidlo, na jaký účel

  • kdo potřebuje služební vozidlo a kdo dá přednost proplácení km nebo příspěvku na vozidlo

  • jak dobře máme využit poolová vozidla - kolik % času jezdí a kolik stojí?

  • není levnější jen taxíkem nebo vlakem než služebním autem?

  • co investice do online rezervačního systému?

Lepší využití služebních vozidel ušetří výrazně více peněz, než outsourcing nebo nový tender na ty samé služby a produkty, které jsme nakupovali doteď.


Facility management - podobná situace jako u aut, pronájmy budov a služby kolem nich spíše zdražují než zlevňují, tudy cesta nevede:

  • přestěhovat se na jinou adresu stojí obrovské peníze - nejen za stěhování samotné, ale i skryté fluktuaci způsobené tím, že mnoho lidí dá přednost změně zaměstnání před stěhováním do lokality, která jim tolik nevyhovuje;

  • jediná cesta jak ušetřit velké peníze je snižovat pronajatou plochu, efektivněji využívat dostupnou plochu, odprodej nepotřebných ploch a další.

16 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Kontaktujte nás / Contact us

 Adresa: Brožíkova 8, 266 01 Beroun

© 2023 by digiCHAIN.

  • Linkedin