Vyhledat
  • digiCHAIN

Proč by měli všichni nakupovat online, ale nebudou

Přizpůsobujeme se novému normálu, světu po COVID-19. Pravděpodobně se každý den dočtete, že vše se změní, stejně tak jako, že vše se vrátí tam, kde to bylo předtím. Ceny aut půjdou nahoru, přitom se auta nabízejí s velkou slevou.


Domnívám se, že každý odhaduje a přizpůsobuje své předpovědi podle toho, jak se situace vyjasňuje. Přes to - lidé mají rádi černobílá prohlášení. Pravda je někde mezi tím - Covid akceleroval mnohé trendy jako práce z domova nebo nákup potravin online. Často růst z 15% na 20% vytváří dojem, jako by nic jiného už neexistovalo. Všichni mluví o novém trendu, všichni o něm píší.


Proto by nikdo neměl být překvapen, že dochází dočasně k poklesu online prodeje po tom, co se lidé vrací k normálnímu životu. Nevrací se to na ty úrovně, kde to bylo předtím, růst je pořád slušný, ale jistá korekce je nevyhnutelná. Důvodem je to, že narážíme na lidské zvyky, budované po desítky let (u některých lidí) a tito lidé měli poprvé vážný impuls vyzkoušet něco nové. Je to jako zkušební jízda novým autem, která je velmi úspěšnou metodou jak přesvědčit potenciálního zákazníka ke koupi. Samozřejmě ne každý to auto nakonec koupí, ale chápete ten princip. Podobně je to s ecommerce - mnozí lidé, kteří by jinak ani neuvažovali o online nákupu potravit, měli možnost si to vyzkoušet. Malá část u online nakupování zůstane, někteří využijí eshop občas (vedle preferovaného nákupu v tradičních obchodech) a mnozí už online nákup potravin nevyužijí.



22 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Kontaktujte nás / Contact us

 Adresa: Brožíkova 8, 266 01 Beroun

© 2023 by digiCHAIN.

  • Linkedin